> Nisam ga vidio - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

14.05.2006., nedjelja

Nisam ga vidio

Ovu sliku sam morao stavit jer dokazuje da neki ljudi piju na Ribnjaku.Nevjerojatno,ja samo nikad nisam pio...Tko se to usuduje....
To je inace nas dragi glupan Petermanec koji se ljudima predstavlja kao bad blue bojs da is zastrasi...Inace fura se da je neki hokejas i kuzi se u kladionicu njabolje u cijelom Zepcu ne Tuzli preko puta krcmarice.Pun kurac dugo nisam nis pisao jer nisam bio doma,stalno sam u Zagrebu i neda mi se dolazit doma.Jos neznam, jer budem zavrsio razred i u totalnom sam kurcu.Moram jos i pisat maturu tak da nemam nis vremena.Neznam koji kurac ovo pisem kad znam da to nikog ne intersira ni 1 posto.Ma odite svi u vi u tri picke materine koji ovo citate.Neznam opce tko vas je zvao na MOJ blog.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.