> Zdravlje i palikuca - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

07.07.2006., petak

Zdravlje i palikuca

Stavio sam svoju sliku tak da pederi mogu drkat na nju a da cure mogu povracat.Neznam za vas ali ja nemam samopouzdanja jos od one godine kad su izumili struju.Puknuo je grom i JA sam shvatio da pola zivota provedemo bezveze.Koji mi kurac treba da visim na netu i citam tude blogove za koje mislim da su cisto sranje.Ne govorim da je moj blog puno bolji nego da je cisto sranje i da se uklapa u okolinu.Moj savjet vam je da opce nejdete na net ni na kompjuter neg da idete na more ili van lezat ispod drva.Ovo kaj sam napisal je cista glupost i tko je to shvatio za ozbiljno je papagaj.Od sada pa i ubuduce ,voda do grla i te spike.99% ljudi koji pisu blogove ne pisu ono kaj im padne na pamet nego cijeli dan razmisljaju kako sve lijepo napisat i da se cim vecem broju ljudi tvoj blog uvuce u guzicu.Mrzim kada netko glumi i pise gluposti samo da bi imao veci broj posjeta na blogu.Ostavimo sad to jer je glupo i skocimo s zgrade...
Tko prezivi neka cita dalje.....idem ja neki dan na faks se prijavit za prijamni i kad tamo trebas imat jedno milijun papira i kao vrhunac toga treba ti rodni list koji nije stariji od 6 mjeseci.PItaj ja svog boga ZAšTO.Majku mu jebem kaj sam se ponovo rodio i kaj mi se promijeni datum rodenja....A to jos kosta 24 kn.Naravno jos moras platit faksu 150kn za prijamni.Dakle ,to kaj dobijes list papira , sjedis sat vremena i rjesavas test kosta fucking 150čuna.I onda ti jos treba neka jebena koverta na kojoj nesmije bit ona jebena marka od 2kn nego mora bit marka od 15 kn.Kad to dozivis dode ti da fakat sve pobijes.Stalno moras neke placat i placat i placat.
I jos neke na kuzim...Tko su oni ljudi koji su isli na onaj inmusic festival na salati?Od kuda im 400kn za kartu?Ja bi bas isel na franceka i ferdinanda ali od kuda pare.Jos da mi samo neko dode i veli da nema para za van zube cu mu izbit...... I kao vrhunac svega danas cujem na tv ili televizoru da je onaj glupan morisej ili kak se vec zove rekel da nece nastupit na koncertu ako se bude osjecao miris rostilja na salati.Mislim da je to vrhunac bahatosti i da mi je to najbolji pjevac jebo bi mu majku i nema jebene da bi mu isel na koncert.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.