> This is like candy falling from the sky... - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

28.05.2007., ponedjeljak

This is like candy falling from the sky...

Ponedjeljak je uvijek krvav. Ne zato kaj je to pocertak radnog dana kak bi mnogi mislili. Ponedjeljak je krvav zato kaj JE i nikakve vise druge filozofije.
Zake ljudi uvjek filozofiraju i pripovedau sranja? Ja se vec godinama nisam dogovoril s nekim oko necega jer uvjek postoje neke komplikacije.
Od jednostavnih stvari , tipa gdje mi je cackalica pa do onih malo kompliciranijih kad se trebas dogovorit s ukucanem ko bude isel prvi srat na zahod.Zivi uzas...
Jos mi nejde u glavu tko u Subotu navecer nosi ragbi loptu na savu i tam igra ragbi u pol noci.... Ovo je bilo glupo pitanje buduci da ja znam ko je to.To su idioti.To ti je isti kurac ko i oni kooji se u jedan u noci penju po nekakvim skulpturama na koje se nemoguce popest i kad bi to neko snimal trebal bi se ubit kak to jadno izgleda.
Ja npr. Mislim da je lako snimit film i da je to sve stranje kaj ovi snimaju i kakve filmove gledamo u kinima.A opet kad pogledam iz drugog čoška i zapim se kak bi ja to snimil? Nemam pojma.Brijem da bi to bil takav raspašoj da bi se ljudima koji bi to gledali raspali želuci i dobili tumore na dvanaestniku.
Zakljucak.Svi se prave da se pametni i ta sranja a kad pogledas malo objektivnije najrađe bi da ovo opce niš ne postoji.Howgh!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.