> Živi pa ćemo vidjet. - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

31.12.2007., ponedjeljak

Živi pa ćemo vidjet.

Bok!!My name is Trevor.Ovdje lijevo mozete vidjet moju fotografiju.Tata mi Željko a i mama mi je isto retardirana.Živim u Stupnici donjoj. (to je blizu Zaprešića).Imam 2 brata i još 2 brata koj beru kukuruz.Umro sam ove godine kad me je tata izrkao u wc papir dok je gledaogole vjeverice kako se seksaju i puse lule.U slobodno vrijeme gledam u pod a kad mi to vrijeme i komadant dopuste mogu gledat u njihove guzice.Jedem sve što mi moja retardirana majka pripremi.Nekada zna odrezat burazu jaje pa ga ispeći na svoje oku (to jelo zove jaje na oko).Za Božić tata uvijek ubije nekog beskućnika ili hipija pa ga jedemo dok mu je krv još svježa i topla.Imam 20 godina i nemam curu ako ne racunamo moju majku koja mi se uvaljiva dok je tata u lovu ili se vozi u busu dok putuje u japan.A majci se nikad nesmije reći NE!!! U davna vremena sam čak i imao curu Kefu.Kefa je bila dobra u duši ali nije imala spolni organ jer je bila mutant.To nije moglo funkcionirat......
Ako je ovaj životopis potaknuo barem jednog živog stvora na samoubojstvo moja misija je izvršena.Sportski pozdrav.

- Objavim ovaj posti i otiđem do wc i znaš kakav prizor nađem?Mali cigan mi se smrznuo na wc školjci.Ja sam prije toga srao i ostavio otvoren prozor a mali se je uvukao nutra da se i on posere ali bilo je prehladno.Samo sam ga s nogom nabio u wc i pustio vode.

- Dok sam pustao vodu sjetio sam se dogadaja danas iz dnevnika.Vec je bio kraj dnevnika i frajer govori da je danas zadnji dan i da vise nema nista.A ono minutu poslje frajer cita prognozu za sutra.Pitam se koji je to kurac.Ovaj veli da je zadnji dan a ovaj zna prognozu za sutra.Al onda mi je prijatelj picek objasnil da je to zadnji dan godine a ne svijeta.Maku li im jebem kak nas varaju.A veli picek da neki ljudi ko Pavlica i dalje vjeruju u to i kupuju kartu da to to gledaju.Koja sramota.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.