> Čiste činjenice - Pure fakts - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

15.01.2008., utorak

Čiste činjenice - Pure fakts

Uvijek govorim istinu osim kada nisam doma. Gastronomija...uvijek sam za.Imam dilemu, uvijek mi se sve servira,danas sam ja servirao govno u wc-u.Veliko iznenadenje se osjetilo u zraku.ČISTE ČINJENICE se naprosto ne zaobilaze u ovom avangardnom domu.Sigurno utociste mi je velik problem.Blokovi,blokovi.Sami prokleti blokovi lete po zraku.Ptica Gašpar je mudra.Dala mi je savjet.Letim s njom na jug i upoznajem nove ljude.Imam srece.Dobio sam lizalicu u pekari.Cestitali su mi Svetog Nikolu.Uvijek sam posten.Ko marsovci JA prdim na pimpek.Uvijek potvrdi svoj zivot i renesansne figure izvan livada koje ocrtavaju cudesne figure krajolika i vjecnih kipova koji obasjaju cudesnom tamom moj zivot.Kalolifer mi govori razne stvari.Najboli prijatelj.Kada malo bolje sagledas stvari vidis porculanske ljude i njhove duse kako se ocrtavaju u prekrasnoj konturi stoljecima udaljenoj od stvarnosti.

- Ovo je jedan od dubokoumnijih tekstova i molim vas da ga naucite napamet i sirite moju vjeru na svoje bliznje.Hvala što ste iskljucili mozak i mobilne telefone.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.